fredag 15. juni 2007

Nytt prosjekt på gang


Da har jeg bestemt meg for hva mitt neste strikkeprosjekt skal være.

Jeg har funnet ut at jeg trenger en fin, tynn jakke som jeg kan bruke daglig på de litt varmere dagene. Jeg syns bestandig at det er litt kjølig om morgenen når jeg skal dra på jobben.

Jeg fant da denne jakken på Garn Studios sine sider.

Som vanlig så er ikke jeg så flink til å bruke det garnet som står i oppskriften. Denne gangen har jeg tenkt å bruke Tuva Helårsgarn som man får kjøpt på, overraskelse, Europris:-)

Valget stod mellom 2 farger. En nesten limegrønn farge og offwhite. Jeg feiget ut og valgte å gå for den offwhite.
Jeg må da få nevne, til mitt forsvar, at jeg allerede hadde noen nøster igjen av den offwhite fargen etter at jeg strikket sommerskjørtet. Noe som var en sterk grunn til at denne ble valgt. Tror jeg......:-)

Ingen kommentarer: