mandag 5. mai 2008

Lekne badedamer



Så har jeg da laget ferdig enda et prosjekt som er kjøpt på salg hos Panduro:-) Dette er også fra Tilda serien.

Denne gangen ble det et veggteppe med tre lekne badedamer. Ble litt sår i fingertuppene av å applikere for hånd, men ellers så gikk det greit å lage det.

Symaskina mi sluttet å fungere da jeg skulle sy det siste på teppet. Men heldigvis har mannen min en skikkelig snill svigerinne som lånte meg symaskinen sin. Tror faktisk helga kunne ha vært helt ødelagt hvis jeg ikke hadde fått lånt den symaskina...:-) Så jeg sender en varm takk til N:-)

1 kommentar:

randi K design sa...

Så masse fint du lager, både med strikkepinner og med synål og tråd! Skjønne er disse badedamene, og de tøflene ble flotte. Hvem ville vel ha tenkt på å sy sko... wow!
Ha en fin helg, her er det morsdag i morgen!