mandag 11. august 2008

Ny veske



Da er jeg tilbake igjen. Har vært på hytta i 3 kjempefine uker. Fikk gjort en god del jobb der. Hobby også:-) Så nå har jeg en del å vise fram:-)

Starter med å vise fram en blå veske jeg laget av en gammel dongribukse. Det vil si, så gammel var den ikke, men for liten var den blitt... Skjønner ikke hvordan slikt kan skje...:-)

Foret i vesken er fra et overtrekk på en madrass. "Rosen" er også laget av dette stoffet. Begge er laget etter mønster fra boka Tildas hus. Tilda bøkene har gitt meg en veldig inspirasjon til å sy.

På hytta var det så varmt at der satt jeg ute på verandaen og sydde. Det var koselig det:-)

3 kommentarer:

Ugla sa...

Velkommen hjem :-)
Veska var kjempefin.

ASK sa...

Kjempflott veske, nå ble jeg inspirert til å sy om noen gamle klær :-)
Velkommen tilbake, ja! Jeg har fortsatt litt ferie igjen og reiser til Bodø på torsdag.

Elin H. sa...

Så gøy - veske av dongeribukse :) God ide! Du er jo kjempeflink.