onsdag 8. juli 2009

Sjal i englemasker på meg også:-)

Hobbyugla laget et skikkelig fint, blått sjal i englemasker til ASK. Det var så fint at jeg tenkte at dette må jeg også prøve. Spesielt med tanke på at jeg hadde "arvet" masse garn som passet til slikt, fra en kollega på jobben (eller rettere sagt fra mammaen til en kollega på jobben :-))

Jeg gikk da inn på bloggen til Felisi for å lære meg å lage englemasker. En utmerket forklaring, selv om jeg har problemer med å se forskjell på 3 og 2 masker :-)

Dette er da resultatet av mitt første englemaske forsøk. Ble da ikke så verst :-)



Har fortsatt en del garn igjen så det blir nok flere sjal...

2 kommentarer:

ASK sa...

Kjempefint sjal du har laga! Må nok prøve å lære meg englemasker snart jeg også :-)

Elin H. sa...

Englemaskesjal er nydelige!! :) Jeg har heklet en hel haug og gitt bort. Nydelig blåfarge du har valgt her.