fredag 18. februar 2011

Bursdagsgave fra to gode venninner

Tittei her er jeg :-)
Se hva jeg fikk fra ASK og Hobbyugla i bursdagsgave! (Jeg nevner ingen alder, men bildet røper det vel :-))
Denne boken samler sammen mange oppskrifter fra forskjellige andre bøker og den passer perfekt for meg. Garnet er kjempegodt.


Jeg begynte på et par pulsvarmere med en gang jeg fikk gaven, men må innrømme at da jeg kom hjem og fikk tilgang til flere strikkepinner så satte jeg i gang med et skjerfet i stedet. Jeg har faktisk kommet et stykke på vei. (Bilde kommer senere)


Hadde litt problemer med hullstrikkingen i begynnelsen så der er ikke skjerfet helt i henhold til oppskrift. Men hvem bryr seg. Tror det blir fint allikevel jeg :-)
Tusen takk skal dere ha for gaven ASK og Hobbyulga :-)

1 kommentar:

ASK sa...

Værsågod, Hobbysjel - bare hyggelig!

Så fint at du likte gaven og at den ble tatt i bruk med en gang, er spent på å se bilder av skjerf og vanter etterhvert :-)