søndag 13. mars 2011

Liten oppdatering på skjerfet mitt

Jeg sitter for tiden og strikker på det skjerfet som jeg fikk mønster og garn til i bursdagsgave fra ASK og Hobbyugla. Og det går faktisk framover...! :-) Vel jeg har fortsatt laaaangt igjen, men det går framover.
Jeg tok dette bildet forrige helg. Da var skjerfet ca 43 cm langt. Nå er det 62 cm langt! :-)
Men som sagt, det er langt igjen. Det skal bli hele 164.5 cm langt. Det er lengre enn det jeg er høy det!
Jeg har nå lært meg mønsteret utenat og ser nå lettere om jeg gjør feil. Så det er en stund siden jeg måtte ta opp en del av strikkingen for å rette på ting. Bank i bordet :-)


3 kommentarer:

Linda sa...

Ser fint ut dette. Men gud kor langt du skal strikka. Lukke til.

ASK sa...

Det ser jo kjempefint ut!
Det var jo et svært langt skjerf da... Hang in there :-o

ASK sa...

Hei og hopp!
Du har fått en award i bloggen min ;-)