torsdag 7. februar 2013

Favoritten


Ja, dette er favoritten :-)
Denne kjolen var det som gjorde at jeg begynte å sy. Svigerinnen til mannen min hadde kjøpt oppskriften og jeg forelsket meg i den. Pluss at jeg trengte en kjole til julebordet :-)
Jeg fant fort ut hvilke farger jeg skulle ha. Det skulle være julefarger. Et lite hjerte ble det også plass til.
Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg like denne så godt, men jeg tror det er fordi det er v-hals og fordi den er litt thigtere enn de andre kjolene jeg har.
Det eneste kjedelige med kjolen er at den er litt for julete. Så nå må jeg lage meg enda en slik kjole så jeg har en jeg kan bruke ellers i løpet av året. Søren og…! :-)



4 kommentarer:

ASK sa...

Kjempestilig julekjole!
Og - ja, selvfølgelig trenger du en til for resten av året. Spent på hvilke farger det blir ;-)

Ugla sa...

Hva med en i blå?

Hobbysjel sa...

Det var faktisk ingen dum ide Ugla :-)

Anita Cecilie sa...

Flott kjole! Den kledde du veldig godt!!