tirsdag 10. juli 2007

Fisketeppealong


Da har jeg meldt meg på fisketeppealong på Hobbyboden. Har også blitt medlem i forumet. Dette er helt nytt for meg, så det blir spennende.

Jeg har enda ikke helt bestemt meg for hvilke farger og hvilket garn jeg skal bruke. Tenkte at svart og hvitt kunne være stilig. Kanskje ikke typiske fiskefarger.

Men så er det slik at jeg har kjøpt en del garn på tilbud som antakelig ville passet bra. Tror jeg må bruke kvelden til å tenke på det.

Alongen skal være ferdig 10 desember og til da skal jeg har strikket ca. 160 fisker og satt de sammen til et teppe.

Vi får ser hvordan det går. Jeg skal gjøre mitt beste.

2 kommentarer:

LivM sa...

Hyggelig at du er med på Hobbyboden. Blir spennende å se hva du lager. Smykkene dine var i alle fall flotte! Ha en fin sommer!

@afjo72 sa...

Hehe, fiskefeber'n griper om seg ser jeg i bloggene rundt forbi. Gleder meg til å se dine fisker da! :o)

Fortsatt god sommer - vi får bare trosse været...