tirsdag 13. november 2007

Kort til barnebursdager




Endelig fikk Hobbyugla, Livets krydder og jeg mulighet til å ha en hobbykveld igjen. Det er ikke så lett å finne helger som passer for oss alle. Men sist søndag møttes vi hos Hobbyugla.

Jeg hadde en plan om å lage mest mulig barnebursdagskort. Det vil si jeg skal ha 16 stk. Vanligvis så kan jeg bruke en hel kveld på et kort, men denne gangen hadde jeg innstilt meg på å lage flere like kort. Det klarte jeg nesten... Det vil si utformingen er den samme, men jeg har valgt andre farger på kartongen.

Jeg klarte faktisk, på kun 3 timer (!), å lage 12 kort!! Det er absolutt en ny rekord:-)

Jeg sitter nå hjemme og lager kort. Har jo fortsatt uendelig mange kort som skal lages før jul. Men jeg har heldigvis også lagt planer om å lage kort sammen med niesene mine første helga i desember, så da skulle jeg ha en mulighet til å bli ferdig:-)

Ingen kommentarer: