fredag 4. januar 2008

Fisketeppet er ferdig!!


Så ble jeg da endelig ferdig med fisketeppet!

Det er en stund siden jeg var ferdig med fiskene og monteringen. Jeg hadde en ide om å sy et "fór" til teppet, noe jeg også gjorde. Men så viste det seg at teppet da ble helt skeivt... Så da var det bare å sette seg og fjerne det som var sydd. En skikkelig kjedelig jobb.

Bestemte meg så for å hekle en rad med brunt rundt teppet. Ble veldig fornøyd med dette.

Teppet måler cirka 180 x 110 cm.

Det tok sin tid å bli ferdig. Jeg hadde med meg strikkingen over alt. På jobb, i bila, på besøk, overalt hvor jeg hadde sjansen til å strikke. Måtte jo bare bli ferdig.

Det er første gangen jeg er med på en along på Hobbyboden og da kan man jo ikke skuffe:-)

Vet enda ikke om vi skal ha teppet hjemme eller om vi skal dra det med på hytta. Vi får se hvor behovet er størst.

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Det ble utrolig flott! For et tålmodighetsarbeid! Pent med kant rundt for avslutningens del.