torsdag 26. juni 2008

Heklet smykke



Dette smykket heklet jeg for noen år siden. Det var vinter og jeg hadde begynt å få vondt i halsen. Jeg begynte også å bli lei av å gå rundt på jobben som en bombs med store skjerf rundt halsen.
Så da bestemte jeg meg for å heklet et smykke som kunne varme litt. Jeg syns det var en mega ide:-)

Jeg festet ingen perler på det den gangen. Det fikk jeg gjort på siste hobbydagen som jeg og jentene hadde. Pynten som henger midt på er Trondhjemsrosa. Jeg fikk for mange år siden et sett med Trondhjemsrosa øredobber fra familien min. Men så var jeg så uheldig at jeg klarte å miste den ene øredobben. Ettersom det ser litt snodig ut å gå rundt med kun en øredobb så tenkte jeg at jeg kunne bruke den til pynt i smykket i stedet. Ingen dum ide vil jeg nå si...:-)
Syns også ideen med knapper som lås var en himla god ide. Fy søren så kreativ jeg var den gang...!:-)

Ingen kommentarer: