fredag 5. september 2008

Smykke av ferskvannsperler




Så har jeg prøvd meg på litt smykkelaging igjen.
Svigermora mi fyller år snart og da må det lages gave. Sånn er det bare:-)
Men så var det det å finne på noe å lage. Det er ikke bestandig så enkelt å finne på noe å gi til personer som har alt.
Jeg vred hodet og kom til å tenke på at det kunne være greit å ha en tekanne på hytta. Vi er mange som drikker te til frokost når vi alle er der samtidig. Og har man en tekanne så trenger man jo selvfølgelig en tekannevarmer:-) En himla bra ide syntes jeg og lagde en (Bilde kommer senere).
Men så begynte jeg å tenke at det var jo egentlig ikke noe gave til svigermor. Det ble jo liksom mer en gave til oss alle som bruker hytta. Derfor ble det til at jeg laget er armbånd og et smykke til henne også.
Jeg ble veldig fornøyd med dette settet. Jeg ble så fornøyd at jeg skal lage meg et lignende selv. Det som var litt greit var at jeg faktisk fikk brukt en del perler:-)
Smykket og armbåndet er laget av ferskvannsperler og metall/plast perler tredd på smykke wire.

1 kommentar:

ASK sa...

Åh, så flott smykkesett du har laget til svigermor!! hun blir sikkert kjempeglad for det. Nå fikk jeg også inspirasjon til å lage mer smykker :-)