søndag 24. februar 2013

ASK Design

Da har jeg prøvd meg på en lue fra ASK Design.
Har siklet etter mønster på denne lua veldig lenge nå. Derfor satte jeg i gang med en gang jeg fikk mønsteret.
Som jeg har sagt tidligere så prøver jeg å få brukt opp en del av garnlageret mitt.
Da passet det fint at jeg hadde to nøster Eskimo fra Drops. Det eneste kjedelige var at jeg kun hadde et nøste hvitt og et nøste sort. Men begge fargene går jo ganske så greit sammen så da kunne det være det samme
J
Jeg må nok innrømme at lua ble litt for liten til meg. Jeg strikker nok litt stramt. Så jeg måtte bite i det sure og kjøpe meg nytt garn for å prøve på en litt større lue. For jeg skal ha en ASK Design lue som passer til meg! J

Jeg tok meg også tid til å lage meg en dusk på god gammel måte. Sånn er det når man sitter på hytta og bare vil bli ferdig.
Tanken var egentlig å låne Hobbyugla sine duskelagedingser. Kan nok være jeg låner de til neste ASK Design lue
J

Jeg er nå i gang med lue nummer to. Så det blir nok bilder av den også ganske så snart J
 

1 kommentar:

ASK sa...

Kjempekult med svart og hvitt synes jeg!
Håper neste lue passser deg helt, og at vi snart møtes igjen ;-)