torsdag 3. mai 2007

En liten oppdatering

Hei, her kommer en liten oppdatering på hva jeg har foretatt meg siden sist.
Jeg har jobbet med et hemmelig prosjekt som jeg ikke kan vise bilder på enda. Mangler fortsatt montering.
Jeg har også laget noen fine kort (Jeg syns i hvertfall at de er fine:-)). Jeg skal se om jeg får lagt ut bilder av disse på søndag. Sitter i Stockholm og jobber i dag og i morgen. Har da ikke mulighet til å få tatt bilde av kortene.
Ellers så har jeg begynt å strikke skjørtet til Trolldrakta etter en oppskrift fra Happyknitting. Jeg har så tenkt å strikke de lange grå strømpene og pulsvantene også fra Happyknitting.
Jeg strikker skjørtet i sort garn.
Det er kanskje litt utenfor sesong nå å strikke et ullskjørt og lange strømper og pulsvanter. Men det var nå liksom det jeg hadde lyst til nå da:-)


Jeg kan også nevne at jeg ser meg nødt til å hekle noen nye tøfler til en viss person som allerede har klart å slite ut de hun fikk til jul......:-) Her snakker vi om tovede tøfler!
Jeg bruker da en oppskrift som jeg har funnet i en bok jeg har som heter Glade Jul. Husker ikke akkurat nå hva forfatteren heter.
Dette kan vel også kalles et prosjekt litt utenfor sesongen:-)




Ingen kommentarer: