tirsdag 29. mai 2007

Ta da...!:-)


Nå er jeg skikkelig stolt. Jeg har klart, i løpet av pinsehelga, å strikke ferdig en sokk etter en oppskrift fra Happy Knitting.
Burde kanskje ikke juble så mye over en sokk, men jeg gjør det ettersom det er den andre sokken jeg har strikket i hele mitt liv:-) Og den passet perfekt.
Den første jeg strikket ble alt for stor så da gadd jeg ikke å strikke nummer 2 i det paret...
Pluss at jeg nå strikker med et veldig tynt garn (Alpakka fra Du Store Alpakka) og strikkepinner nr 3.5! Jeg som vanligvis bruker pinne nr. 6 og oppover:-)
Min største utfordring nå er å gjøre ferdig sokk nummer 2 i dette paret. Jeg kan ikke fordra å gjøre samme ting flere ganger.
Men jeg har en ganske sterk følelse av at jeg, denne gangen, kommer til å ferdigstille nummer 2. De er jo så stilige og myke å ha på!:-)

Ingen kommentarer: