fredag 25. januar 2008

Så langt har jeg kommet på tweed jakken


Bare for å vise at det skjer noe hos meg så tenkte jeg det var best å legge ut noen bilder av tweed jakken min...:-)

Som dere ser så går det fremover, men det er litt kjedelig å strikke armer...

Jeg har også strikket en sort lue, lik den brune Gemma Barret, til den yngste niesen til mannen min. Men jeg glemte selvfølgelig å ta et bilde av den. Strikket den litt mindre. Den så ut til å passe ganske bra.

Jeg ser frem i mot søndagen. (Trodde virkelig ikke at jeg noen gang skulle skrive noe slikt, for da er jo helga snart over...:-() Men denne søndagen skal jeg igjen møte Hobbyugla og ASK for en hobbydag. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal lage, men sjansen er nok stor for at det blir kortlaging. Kort er bestandig en mangelvare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann :) kjempefin jakke.. skal også strikke noe i need soft tweed, men finner ingen steder de selger dette i nærområdet mitt. Vet du om noen plasser de selger det på nettet? send meg gjerne en mail på mette.angvik@hotmail.com