mandag 21. april 2008

Endelig en nye hobbydag:-)

Endelig så fikk vi anledning til å samles igjen Hobbyugla, ASK og meg. Dette skjedde nå på lørdag. Det er bestandig koselig når vi kan samles og være kreative sammen. Eller enkelte prøver i hvertfall å være kreative selv om det ikke lykkes hver gang:-) (Snakker om meg selv her altså:-))
Denne gangen fikk jeg laget noe flere kort. Lenge siden sist nå. Strikking har liksom vært min store lidenskap i det siste.

Men nå må jeg nok innrømme at lysten til å lage kort begynner å vokse fram igjen. Noe som mest sannsynlig skyldes at jeg selv syns jeg fikk laget noen ganske fine kort denne gangen. Fargene og alt passet sammen. Det skjer ikke ofte for meg:-) Hadde også bestemt meg for å bruke papir og pynt som jeg driver og gjømmer på. Noe føler jeg rett og slett er for fint til å brukes på kort. Idiotisk egentlig. Spesielt med tanke på at jeg har kjøpt det for å bruke det på kort...:-)

Noe jeg har kviet meg litt for å bruke har vært Firenze papiret som ASK kjøpte til oss jentene når hun og mannen var i Firenze i Italia. Det er så fint! Men denne gangen tok jeg mot til meg og prøvde. (Det skjedde etter et lite dytt i fra ASK. Hun hadde laget noen fine kort med Firenze papir som inspirasjon til oss andre:-)) Syns resultatet ble kjempebra. Når jeg i tillegg fikk masse brun kartong fra ASK så gikk det enda bedre:-)
Dette kortet er laget av blå kartong og blått Firenze papir.
Dette er laget av brun kartong og brunt Firenze papir med en bord med gull blomster, pluss litt typisk sommer pynt:-)
Solen lekte seg litt i dette bildet, derfor de svake gule stripene. Pynten her er håndlaget og kjøpt hos forhenværende Terapi Sløyd, nå CC Hobby. Som sagt, dette er noe av pynten jeg har gjømt bort til spesielle anledninger:-)
De siste to er laget av brun kartong og noe brunt scrapbooking papir kjøpt på tilbud hos Panduro. Det passet kjempefint til den brune kartongen. Bien og blomsten er også kjøpt på tilbud hos Panduro...
Jenter, jeg er nå skikkelig lysten til å lage flere kort. Så vi må ikke la det gå så veldig lenge til neste gang!!:-)

Ingen kommentarer: