mandag 28. april 2008

Toalettmappe


Nå har jeg skiftet beite. Jeg har tatt opp sying!:-)

Plages med en betennelse i venstre arm og tenkte derfor at det var greit å ta en pause i strikkingen.

Mitt første prosjekt ble da denne toalettmappen. Det var et Tilda-sett som jeg kjøpte på tilbud hos Panduro. Jeg kjøper en del på tilbud hos Panduro ser jeg...:-)
Har egentlig ikke bruk for den selv, men tilbud er tilbud:-) Det kan jo være den kommer til nytte.

Hadde aldri trodd at jeg skulle ha tålmodighet til å applikere noe for hånd. Men det gikk faktisk veldig greit.

Jeg er veldig fornøyd med resultat, selv om jeg glemte å sy på hempen i den ene siden. Men pytt, pytt, hva skal man med det...?:-)

Ytterstoffet er skikkelig godt og mykt å ta på. En skikkelig kose-toalettmappe:-)

1 kommentar:

Ugla sa...

Den var veldig søt. Jeg har litt problemer med symaskininspirasjon, symaskina har stått oppe i stua i 3 uker nå, men har jeg sydd noe....