tirsdag 2. september 2008

August lua


Det er lenge mellom hvert innlegg fra meg nå for tiden. Det betyr ikke at jeg ikke bruker tiden til hobby. For det gjør jeg absolutt:-)

August lua i Luer for Huer på Hobbyboden ble jeg ferdig med for et par uker siden, men det tok sin tid før jeg fikk tatt bilde. Fant ut at den måtte sitte på et hodet for å få frem flettingen på en fin måte. Og da måtte selvfølgelig min faste modell stille opp:-)

Jeg har strikket denne i Viking superwash og oppskriften finner du her.

Jeg likte virkelig denne luen, så det kan være jeg lager flere slike. Selv om jeg syns at fletting til tider er litt slitsomt... Men det var jo ikke så mange fletter her.

Og ja, en ting til, jeg strikket en rapport mindre ettersom jeg syns luen ble litt vel lang ellers...

Nå er det bare å sette i gang med september luen:-)

Ingen kommentarer: