tirsdag 21. august 2007

Takkekort


Dette er takkekortet som jeg laget etter at jeg og gubben giftet oss i mai. Det gjaldt å holde det enkelt ettersom det skulle lages rundt 30 stykker. Var ganske lei når jeg var ferdig med alle. Så det var bra vi holdt et mini-bryllup:-)


Dette kortet skal følge en litt forsinket gave til et par som giftet seg for litt siden. Hjertene er egentlig julepynt kjøpt på Plantasjen. De fungerer ypperlig som pynt på kort.
Jeg håper på å få anledning til å lage flere kort i helgen. Da helst sammen med UG.
Det er bestandig greiere å være flere sammen. For da kan man "stjele" ideer fra hverandre.
Jeg vil legge ut bilder hvis det blir noe kort i helgen.
Ellers så kan jeg rapportere at det går fremover med fisketeppet. Nå har jeg strikket godt over 100 fisker. Det ser ut som jeg må strikke 184 fisker for å få riktige mål på teppet. Så det er fortsatt en god del arbeid igjen. Og jeg som ikke har begynt på monteringen enda...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine kort du har laget, driver og prøver ut forskjellige takkekort jeg og etter bryllupet vårt i mai -klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Smykkene dine var og flotte.