søndag 7. oktober 2007

Garnmysteriet 2



Så har jeg meldt meg på noe nytt gjennom Hobbyboden. Jeg er med på Garnmysteriet 2.

Sist gang dette ble arrangert så var ikke jeg medlem av Hobbyboden. Men jeg så på de andre bloggene at det ble laget mange fine garnkurver.
Garnmysteriet går ut på følgende:
Vi som er med vet ikke hva det er vi skal strikke. Vi får utlevert en ledetråd fra Liv-Toril ,på Hobbyboden, klokken 19 på bestemte dager.

Sist fikk vi beskjed om å strikke 6 stk striper og 2 stk hjerter. Vi skal bruke forskjellige typer garn, med forskjellige strukturer.

Meningen var visst at vi skulle bruke restegarn. Men jeg er ikke den som bruker så mye effektgarn og pelsgarn så det måtte jeg kjøpe.

Jeg har brukt litt mørke farger. Det ble brunt og svart. Hadde tenkt brunt og beige. Men det var ikke så enklet å få fatt i beige i det garnet jeg skulle bruke.
Bildet viser mine 6 stk striper og 2 stk hjerter.

Jeg gleder meg som bare det til fortsettelsen. Den kommer i morgen kl. 19!

Ingen kommentarer: