søndag 7. oktober 2007

Hobbydag med gode venner



Lenge siden sist nå. Jeg har vært på Kiel-tur med Color Fantasy pluss vært forskjøla.

Båtturen var skikkelig koselig. Det er fine ferjer Color Line har. Vi hadde utvendig lugar med havsutsikt:-) Det var absolutt verdt pengene.

Vi koste oss med god mat og drikke. Det ble lite handling. Kun litt på Taxfree på ferja. Fikk et par timer i Kiel. Vi valgte å gå tidlig tilbake så vi kunne få huket til oss en bra plass i Observatorie baren på toppen av ferja:-)

Vi er liksom ikke av de personene som handler så veldig mye når vi er ute og reiser. Men å sitte i en bar og kose oss med litt god drikke og se på folket eller fin utsikt (som det var på båten), det syns vi er helt topp. Det er ferie det!

Ellers så var jeg på hobbydag hos Hobbyugla forrige lørdag. ASK var også tilstede. Denne gangen laget vi julekort. Man kan aldri starte for tidlig med slikt:-) Enkelte var, som vanlig, litt mer produktive enn andre:-) Jeg er vel den som bruker lengst tid på kortene min. Skjønner egentlig ikke det helt. De er absolutt ikke noe mer avanserte enn kortene til de andre. Jeg må nok bare innrømme det, jeg er og blir treg:-)


Men her er nå bildene av kortene mine. 5 stykker ble det. Syns ikke det er så ille.

Ingen kommentarer: