lørdag 5. januar 2013

Prøver meg igjen...

Tenkte jeg skulle teste bloggen min litt igjen ved å legge inn et nytt innlegg. En stund siden sist nå :-)
Det ser ut som jeg fortsatt har tilgang så det lover jo godt.
Om jeg ikke har oppdatert bloggen på lange tider så betyr ikke det at jeg ikke har vært aktiv på hobbyfronten. For det har jeg altså.
Selv om jeg må innrømme at jeg ikke har noen bilder å legge ut akkurat nå...
Men jeg får prøve å bli litt flinkere fremover til å legge ut.
Sitter nå på et hotell i Tromsø etter å ha løpt Mørketidsmila. Tok da med meg noe garn jeg fikk i gave fra Hobbyugla for noen år siden. Det tror jeg kan bli et dekorativt hverdagssjal. Har ikke kommet så langt enda. Men jeg er optimist :-)
Får dessverre ikke lagt ut bilde av det akkurat nå fordi mine datakunnskaper ikke strekker til på Paden... #$%%Grrr Får tatt bildet, men ikke lagt det ut.
Jeg får prøve på en vanlig PC i morgen tror jeg :-)
Så vent og se...

1 kommentar:

ASK sa...

Så hyggelig at du blogger igjen!
Og så sprekt med løping på vinterføre og i mørke ;-)
Kan trøste deg med at jeg også sliter med å legge ut bilder på iPaden, er så mange begrensninger på hva man får gjøre der... :-)