mandag 17. desember 2007

Dufthjerte


Jeg har aldri vært noen stor fan av Tilda. Sying har liksom ikke vært min store greie.

Men så glemte jeg å avbestille boka Tilda's Julehus i bokklubben. Jeg begynte så å se i denne og fant ut at her var det jo en god del fint. Jeg måtte da selvfølgelig prøve meg på noe av dette. Noe av det første jeg prøvde var et utsoppet dufthjerte. (Duften er Lavendel)

Jeg må innrømme at jeg ble skikkelig fornøyd med det. Andre er kanskje ikke så imponert over jobben, men for meg som ikke syr spesielt mye så er dette stort:-)

Bildet ble litt uklart ettersom jeg tok det med mobilen.

Jeg har også bestilt en pakke med nødvendig utstyr for å lage en Vintage Engel. Den har jeg så vidt begynt på. Det er en del pirke-sying, men jeg har i hvertfall fått ferdig kropp og armer.

Jeg legger nok ut et bilde av den også når jeg blir ferdig. Men det blir tidligst i romjulen.

1 kommentar:

ASK sa...

Hei, og takk for i går!
Det hjertet var jo kjempelekkert, jeg er i hvert fall skikkelig imponert :-o
Den var ikke så dum likevel den Tilda-boka da ;-)