mandag 31. desember 2007

Vintage Engel


Jeg fikk da endelig gjort min Tilda Vintage engel ferdig. Tok den med meg og gjorde den ferdig her i Trondheim.

Jeg må innrømme at jeg er ganske så stolt over å ha klart dette. Det var litt pirkearbeid, men artig allikevel så jeg vil nok lage noen flere av disse. Men det kan være at noen blir nisser og ikke engler...

Her har noen allerede begynt å skyte opp raketter, noe katten til foreldrene mine ikke setter så veldig stor pris på. Så han blir nok å gjemme seg under sengen når det virkelig starter opp ved midnatt. Kanskje jeg skulle gjøre det samme... Jeg er heller ikke noe spesielt glad i fyrverkeri. For meg kan de gjerne totalforby bruk av fyrverkeri blant meningmann.

Jeg er ganske så sikker på at det vil bli mye finere å se på et fyrverkeri sendt opp av profesjonelle. Noe slikt kan jo hver enkelt kommune betale for.

Da har jeg fått sagt mitt om det:-)

Ellers så skal vi ha en rolig kveld og bare slappe av med god mat og god drikke. Jeg skal sitte trygt inne og se på at mange andre skyter opp flere hundre kroner ved midnatt:-)

Håper alle får en fin nyttårsaften og et skikkelig Godt Nytt År!!

2 kommentarer:

ASK sa...

Ååhh, denne engelen var jo bare helt nydelig!! Skjønner ikke hvordan du får det til jeg. Skulle gjerne vært flinkere og mer tålmodig ved symaskinen selv...

Magisk sa...

hei - så flott blogg :) og for en fin tilda engel - holder på med to selv så jeg vet alt om hva du mener med pirke arbeid - har oppskrift på flere tilda engler - men ikke denne - er det mulig å få den ????