tirsdag 8. juli 2008

Bryllupskort



Jeg hadde en hobbydag sammen med Hobbyugla for en og halv uke siden. Jeg fikk da laget et bryllupskort til et par som giftet seg nå på lørdag.

Figurene som er limt på kortet er skjært ut av en Fiskars maskin som Hobbyugla og jeg spleiset på. Jeg syns figurene er ganske fine, selv om jeg må innrømme at det kanskje ser litt snodig ut med et hodeløst brudepar...

Så du kan vel si det slik at jeg ble vel ikke helt 100% fornøyd med dette kortet etterhvert som jeg fikk tenkt meg om. Men nå er det nå uansett gitt til brudeparet...

Ellers så har jeg vært veldig produktiv i det siste. Jeg har strikket og sydd. Jeg skal se om jeg får tatt noen bilder i dag og så legge det ut etterhvert.

Jeg er blant annet ferdig med den ene juli lua fra Luer for Huer på Hobbyboden. Pluss at jeg nå holder på å sy en duk til å ha på hytta. Det slo meg plutselig at vi reiser snart på hytta og jeg har enda ikke sydd duk og trekk til putene. Jeg har hatt et år på meg! Det er bare så typisk at alt skal gjøres i siste liten...:-)

Ingen kommentarer: