fredag 11. juli 2008

Tekanne varmer til hytta


Et år går så fort... Trodde jeg hadde god tid på meg til å sy en tekannevarmer til hytta. Men plutselig så var det snart tid for et sommerbesøk igjen:-)

Lappene har vært klare lenge, men det tok sin tid å få sydd de sammen. I går skjedde det endelig.

Dette er min andre sydde tekannevarmer og jeg er, også denne gangen, veldig fornøyd med resultatet. Det har gått litt på gjenbruk denne gangen også. Innerforet er fra en gammel linskjorte til gubben. Den passer utmerket som for:-)

Nå håper jeg på fint vær i ferien. Så vi kan sitte ute og nyte frokosten med tekannevarmer over tekanna, ny duk på bordet og nye puter på benkene:-) (Duk og puter er laget i det rød og hvit-stripete stoffet vist under tevarmeren.)

Men først så må jeg jobbe litt til:-(

1 kommentar:

Ugla sa...

Denne var nydelig.