mandag 5. januar 2009

Nytt år og nye muligheter...:-)

Godt Nytt År!!
Så var det 2009 og jeg har atter blitt et år eldre... Ja, ja, man får se positivt på det og være glad man ikke er en hund, da hadde man vært 7 år eldre nå:-)
Tiden før jul i fjor (snodig å skrive det, det er jo ikke så mange dagene siden:-)) var hektisk. Selv om jeg ikke akkurat nå husker helt hvorfor...:-) Laget jo en del julegaver, i siste liten, som vanlig:-) Pluss at det ble en langhelg til Chicago også. Koselig by, men isende kaldt!
Dette er en av veldig få, av hva man kan kalle, serverdigheter i Chicago. Etter at Barack Obama vant valget i USA så har jo denne "kulen" vært vist en del i media... Egentlig ganske kul "kule":-) Veldig blank og fin og man kan utmerket godt se speilbildet av seg selv i den.

Og her ser dere gubben og meg i kula:-)




Ellers så har jeg også, som sagt, laget noen julegaver. Til Hobbyugla og ASK laget jeg to strikke etui etter mønster fra Babsy. Ble ganske fornøyd med resultatet. La også ved 4 sett med bambus strømpepinner i forskjellige størrelser. På båndet som benyttes til å knyte rundt etuiet sydde jeg navnet til de nye eierinnene. (Fjernet navnet på bildet her ettersom jeg ikke vet helt om eierinnen hadde satt pris på om det vistes)

1 kommentar:

ASK sa...

Hei og godt nytt år!
Tusen takk for fin julegave, den skal tas i bruk nå til mitt neste strikkeprosjekt :-)