torsdag 15. januar 2009

Sokker

Jeg har da strikket litt i det siste også. Fikk endelig tid til å strikke et par av oppskriftene fra boka til Vis2Vas. Mange nydelige sokkeoppskrifter der.


Jeg valgte å strikke et par Easy Lace 1. Disse er strikket i garnet Robust, som var en del av det garnet jeg bestilte sammen med Hobbyugla og ASK for en god stund tilbake.
Må nok innrømme at multifarget garn og hullmønster ikke gikk så veldig bra. Man ser jo ikke mønsteret i det hele tatt...




Det samme ble det liksom med disse sokkene også. Her har jeg brukt Opal. Husker ikke hvilket mønster dette var, men jeg likte det i hvertfall veldig godt da jeg så det i boka til Vis2Vas:-)




Uansett så vil jeg vel si at jeg er fornøyd. Det er mye morsommere å strikke sokker med mønster enn bare å strikke vanlige raggsokker...

Ingen kommentarer: