torsdag 5. juli 2007

Badeand


Var en tur innom Løiten Brænderi på søndag. Der hadde de mye fint. Det er absolutt et drømmested for de som er glad i hobby.
Der solgte de både utstyr for å lage kort og støpe såpe og mye annet.

Jeg kjøpte meg en 3-D støpeform for såpe. Så nå skal jeg lage badeand i forskjellige farger:-)
Nå ser jeg bare frem i mot ferien så jeg kan sette i gang med alt jeg har lyst til å gjøre. Været appelerer jo ikke, for tiden, til noe annet enn innekos. Skulle tro høsten var på vei...
Nei, nå må jeg slutte å deppe. Får tenke som så at alt blir bedre når jeg går ut i ferie:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ang alongen, du melder deg på i tråden og gir beskjed om du trenger norsk oppskrift så får du mail av meg. Litt vanskelig å kontakte deg når du ikke legger igjen mailadd vettu! Men kom innom å meld deg på. Gleder meg! Klem