onsdag 18. juli 2007

Smykker og atter smykker:-)

Da har det blitt litt flere smykker på meg:-)
Har nå fått laget meg et armbånd som passer til det sorte smykket jeg laget tidligere.




Kjøpte for en tid tilbake en del perler på tilbud. Saken er den at perler på tilbud er ofte i en fargeskala som ikke så ofte brukes:-) De er ofte i litt skarpe farger. Jeg foretrekker selv litt mer dempede farger.
Men i helga så tenkte jeg at nå var det på tide å lage et smykke av disse perlene. Smykket på bildet er laget av lilla Rocai perler (de ser blå ut på bildet, men fargen er ganske skarp lilla) og rosa/hudfargede ferskvannsperler. Ferskvannsperlene har jeg faktisk brukt en del på armbånd og halskjede.
Brukte en litt kraftig, dekorativ lås ettersom jeg tenkte at denne også kunne henge på fremsiden.


Blir nok litt mindre smykkelaging på meg fremover nå. For nå må jeg konsentrere meg om alle de strikkeprosjektene jeg har satt i gang:-)

1 kommentar:

Hilde C. sa...

Nå har jeg kikket på bloggen din, og du har virkelig laget mange flotte smykker! Jeg ser du har en fiskestim på gang også - det blir sikkert et flott teppe :-)