tirsdag 10. juli 2007

Enda flere smykker

Det har blitt litt mer smykkelaging på meg i det siste. Fikk laget disse smykkene på søndag sammen med niesene mine.
På dette smykket er perlene limt på en smykkewire. Jeg syns smykkene blir finere ved bruk av lim enn ved å bruke stoppere.


Her er et detaljer bilde av smykke. Her ser man litt bedre fargespillet i perlene. Jeg syns de turkise (tror de er turkise:-)) perlene passer fint sammen med de brune. De gir litt mer liv i smykket.


Dette smykket ble bedre enn ventet. Jeg fikk det for meg at ferskvannsperlene var sorte. Men når jeg la de sammen med de vanlige, små, sorte perlene så så jeg at de var mørk grønne..
Smykket ligger ganske fint rundt nakken.

Her er et mer detaljert bilde av dette smykket også. Skjønner egentlig ikke hvordan jeg kunne tro at ferskvannsperlene var sorte. Må nesten skylde på lyset. Jeg vil aldri innrømme at det kan være øynene:-)


1 kommentar:

ASK sa...

Hei på deg!

Så flotte smykker du laget på søndag da!! Likte hvordan du har koblet sammen de to radene med store perledeler, kjempetøft!

PS: Når passer det å ta en hobbydag igjen? Er ledig den neste tre helgene jeg!

Hilsen ASK