torsdag 12. juli 2007

Oppdatering - andre prosjekter

Tenkte det var på tide å komme med en liten oppdatering på alle de andre prosjektene jeg jobber med. Jeg jobber aktivt med de alle. Men det går selvfølgelig ikke spesielt fort ettersom jeg ikke er særlig flink på slik multitasking:-)
Dette bildet viser hvor langt jeg har kommet med bomullsjakken min. Det ser kanskje ikke ut som jeg har strikket så veldig mye.


Jeg må da få lov til å forsvare meg litt...:-) Jeg hadde strikket så mye:

Men fant da ut at jakken ble jo altfor STOR. Sånn går det når man ikke er så veldig flink til å strikke prøvelapper:-) Så nå strikker jeg med mindre pinner pluss at jeg strikker den en størrelse mindre.

Så langt har jeg kommet med ulljakka, eller svenske jakka som jeg også kaller den. Her går det ikke så fort fram ettersom det, på grunn av sommerferie, ikke er noen turer til Sverige nå for tiden. Men jeg er ihvertfall ferdig med ryggen og har begynt på venstre forstykke.

Det blir nok litt mer strikking i ferien.

Ellers så kan jeg rapportere at gardinene så og si er ferdige. Siste montering tar jeg på hytta når jeg endelig får ferie.

Ingen kommentarer: