torsdag 12. juli 2007

Fisker


Da har startskuddet, for fiskealongen, gått for meg. Jeg har nå kjøpt garn og begynt å strikke.

Jeg var innom Europris og kjøpte Trysil Garn Superwash i går.
Jeg endte opp med å kjøpe mørkebrunt garn (det ser nesten sort ut på bildet, men det er mørkt brunt altså...). På den måten kan jeg få brukt det brun-beige superwash garnet jeg kjøpte på tilbud for noen uker siden.

Det brun-beige garnet er litt tynner enn det mørke brune. Strikker derfor de brun-beige fiskene på pinne nr. 4 og de mørke brune på pinne nr. 3.5.

Syns de ble litt små, men da får det bli et litt mindre teppe:-)

Jeg har nå strikket 3 stk fisker. De er enkle å strikke. Spesielt når jeg fikk den norske oppskriften:-) Gruer meg litt til å sette de sammen.
Det skal bli spennede å se sluttresultatet.

Ingen kommentarer: