torsdag 9. august 2007

Ferien snart over



3 uker med ferie går alt for fort:-( Kunne gjerne ha tenkt meg 3 uker til jeg...

Vi har brukt ferien til å jobbe på hytta. Det ble litt mer jobbing enn vi hadde planlagt, men nå er badet snart ferdig.

På vei hjem fikk vi tid til litt sight-seeing. Vi fikk med oss Atlanterhavsveien, Trollstigen og Geiranger by night. Alt i løpet av en ettermiddag/kveld. Vi hadde vondt med tid, ettersom vi hadde bagasjerommet fullt med frosset fisk, så vi hadde ikke tid til å stoppe. Noe som førte til at alle bilder som er tatt fra Atlanterhavsveien og Trollstigen er tatt i fart gjennom bilruta:-)

Jeg fikk også tid til å strikke en del fisker i ferien. Vet ikke eksakt hvor mange jeg har strikket, men det er vel rundt 70 stykker!

Jeg har bestemt meg for å strikke ferdig alle sammen før jeg syr de sammen. Vet ikke om det er en bra løsning, men jeg tror det vil fungere best for meg.

De andre strikkeprosjektene går det ikke fullt så bra med. Men de blir nok ferdige en eller annen gang.

Ingen kommentarer: