fredag 31. august 2007

Litt mer av eldre årgang


Jeg har nå strikket 147 fisker. Så snart blir det et teppe:-)
I mellomtiden tenkte jeg at jeg kunne vise frem noe som jeg laget tidligere i år.
Bildet over viser en veske. Ja, tro det eller ei, dette er en selskapsveske:-) Den er ikke så mye brukt. Men jeg fikk i hvertfall brukt opp en del Funny garn og en del sort bomullsgarn:-) Syns den ble litt søt jeg...


Resten av Funny garnet ble brukt på dette pynte skjerfet. Det tror jeg skal komme godt med hvis man skal pynte seg litt til vinteren. Det er godt og varmt.
Begge disse er strikket med rettstrikk og gikk derfor ganske kjapt å strikke.

Hadde jeg hatt fantasi nok så hadde jeg vel kanskje klart å lage disse uten oppskrift, men den gang ei...:-) Begge oppskriftene er å finne i denne boken, Strikk. Det er mange enkle, greie oppskrifter i boken. Tror den er mest beregnet på nybegynnere. Men det ga meg noen tips...

Ingen kommentarer: