tirsdag 14. august 2007

Ferien over

Da var sommerferien over for i år.
Det begynner å bli mørkt tidligere på kvelden nå. Tror det er på tide å dra fram talglysene igjen og gjøre det litt koselig om kvelden.

Jeg har ikke så mye i mot høsten og vinteren, selv om jeg må innrømme at vår og sommer er den absolutt beste tiden.
Høst og vinter er virkelig hobbytid for meg. Da kan jeg med god samvittighet sitte inne og sulle med mitt.

Jeg har ikke så mye å rapportere om på hobbyfronten nå for tiden. All min tid går til å strikke fisker. Ettersom Fisketeppe-alongen er min første Along på Hobbyboden så må jeg jo bare bli ferdig med teppet og det innen fristen.

Men jeg tenkte jeg kunne vise fram den fine kurven jeg kjøpte på Øra-dagan i slutten av juli i år. Denne kurven blir nå brukt til å oppbevare garn og fisker til fisketeppet.

Ingen kommentarer: