tirsdag 28. august 2007

Hobbydag med Hobbyugla





Da ble det hobbydag på søndag sammen med Hobbyugla, som jeg hadde håpet på:-)

Vi fikk laget en god del kort. Det vil si, som vanlig så var Hobbyugla hakket mer effektiv enn meg:-)

Jeg fikk laget 5 stk kort. Må innrømme at to av kortene (de med biler og fly) er etterligninger av Hobbyugla...
(Beklager litt dårlige bilder, men det var det beste jeg fikk til i dag... Det er ikke bare bra med blitz eller uten for den saks skyld...)
Blir nok flere kort fremover også. Hobbyugla og jeg spleiset på en STOR bestilling av kort fra Terapisløyd (nå kjøpt opp av Creative Company) nylig. Det var 50% avslag på hele lageret! Da må man jo bare handle!:-) Det ble handlet en del annet også. Kanskje det blir en del nye smykker også fremover...

Ingen kommentarer: