mandag 27. august 2007

Atter en jakke:-)


Jeg lurer på hva det er med meg og jakker. Det er det eneste jeg ser ut til å strikke for tiden, bortsett fra fisker:-)

Var på Øra-dagene på Kyrksæterøra i sommer. Må da bestandig en tur innom Prix fordi de har så mye fine ting innerst i butikken.

Denne gangen kom jeg over en oppskrift på en stilig jakke. Og ettersom garnet var på tilbud så måtte jeg bare kjøpe oppskriften og garnet:-)

Jeg vet ikke når jeg skal få anledning til å starte med denne. Hadde jo vært fint å ha den ferdig til vinteren. Men jeg har viss følelse av at jeg ikke vil ha anledning til å starte på den før til neste år:-)
Garnet som skal brukes er nytt for meg (Needs), så det blir spennende.
Mamma har strikket en akkurat lik jakke til søsteren min. Ble kjøpt samtidig som jeg kjøpte min. Jeg forstod det slik på mamma at det var ganske greit å strikke med. Så da får vi vente og se når jeg får min ferdig.
Jeg lover å legge ut bilder:-)

Ingen kommentarer: