onsdag 20. februar 2008

Brun vest - ikke helt ferdig:-)


Tenkte jeg også skulle vise hvor langt jeg var kommet på den brune vesten/toppen som jeg nevnte i et tidligere innlegg.

Egentlig hadde jeg kunne vært ferdig allerede sist helg, men så viste det seg at jeg hadde gjort noe så dumt som å strikke forstykket flere cm for langt. Det skal jo være et mønster på forsiden.

Ja, ja tenkte jeg, da er det bare å rekke opp det som er strikket for mye. Mens jeg så holder på med dette så slår det meg plutselig, la jeg opp riktig antall masker på forstykket...?! Det hadde jeg selvfølgelig ikke gjort. Bakstykket var lagt opp til størrelse medium, mens forstykket hadde jeg lagt opp til størrelse small...!! Så da var det bare å rekke opp alt.

Jeg strikker som oftest størrelse small. Det har liksom vært størrelsen for meg. Men denne gangen så valgte jeg altså medium av en eller annen grunn som jeg ikke husker nå... Hmm...

Men jeg håper og regner med at jeg skal bli ferdig denne helgen. Slipper jo å strikke og montere armer på denne:-)

Ingen kommentarer: