tirsdag 26. februar 2008

Brun vest/topp - Ferdig!


Ble ferdig med toppen på fredag, men det tok litt tid før jeg orket meg til å ta på meg en fin skjorte og toppen slik at det kunne taes et bilde...:-)

Men her er da stasplagget:-)

Syns den ble fin jeg, selv om det virker som den ble litt kortere enn den som er vist fram i boka. Noe som kanskje ikke er så rart ettersom jeg hele tiden fulgte målene for størrelse small, men la opp til størrelse medium...:-) Virker også som den strammer litt mer over puppestellet enn vesten i boka:-)

Nå for tiden strikker jeg på en veske og et sengeteppe til hytta. Pluss plategarn sjalet da. Håper å bli ferdig med veska i løpet av uka. Da skal jeg legge ut et bilde. Teppet og sjalet vil nok ta litt lengre tid...

2 kommentarer:

Ugla sa...

Den ble kjempefin. Rekker du noe annet enn å strikke for tiden? Eller har du montert inn turbo i pinnene :-)

ASK sa...

Ja, den var lekker!
Jeg lurer også fælt på hvordan du rekker å strikke alt dette på så kort tid? Synes jeg har fått turbofart på strikkinga mi, men har kanskje rukket halvparten av det du rekker på samme tid...