tirsdag 5. februar 2008

Februar lua


Så var jeg ferdig med februar lua i Lue alongen på Hobbyboden.

Jeg valgte her å gå for litt kraftigere farge på mønsteret. Selve lua er brun. Grunnen til dette er at jeg følte det var på tide å bruke noe av alt det garnet jeg har liggende i skapet:-)

Jeg brukte Viking superwash. En garntype som faktisk var en del mykere enn jeg hadde trodd...

Jeg syns faktisk fargesammensetningen på lua ble ganske kul:-)

Lua ble litt vel stor/lang. Omkretsen var akkurat passe, men lua når meg til langt nedenfor øynene.

Begynner å lure på om det er jeg som har misforstått litt...

Jeg var veldig skeptisk til om jeg ville kunne klare å strikke etter det engelske mønsteret Lake Park Hat, men det viste seg å gå veldig greit. Det gikk også ganske fort å strikke den.
Denne gangen er det mannen min som poserer med den ferdige lua eller hatten, som den egentlig heter:-)

Ingen kommentarer: